16 september 2012

Party all night!

3:30  på natten.. eller borde man kalla det morgonen, så snubblade jag in genom dörren här hemma och väckte hela huset. Det var ett lite impuls beslut att börja släpa mig hemåt, meningen var att jag skulle bli och sova dit eller hos någon men fick sedan lust att sova i egen säng och när jag äntligen beslöt mig för att gå så hade klockan redan hunnit bli ganska mycket.
På lördag morgon åkte jag till 9 för att jobba där jag sedan satt till 6 och räknade minuter tills jag fick sluta. Efter jobbet flyttade jag mig snabbt till Emil för att fixa mig inför kvällen och har nu glömt typ hälften av mina saker där. Sen blev det fest hos Henkka, som efter att mänskor hällt i sig några flaskor, visade sig vara en riktigt rolig kväll. Huset hade också en simbassäng dit jag också fann vägen till, dock med kläderna på pga. en vän vilket orsakade att jag cyklade hem med dyblöta jeans. Det där med poolparty kanske inte var en så bra ide för att vattnet som i början av kvällen var helt klart och rent så var i slutet av kvällen så grumligt att man inte såg bottnet, fresh.
En kul kväll var det i varje fall och nu är det söndag igen vilket betyder en hög läxor så adios amigos!

Eftersom det inte finns en enda bild från igår så får ni för omväxlings skull nöja er med ett bildlöst inlägg.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar