21 november 2012

För proteiner består av aminosyror

Sista skoldagen före provveckan och slutade en timme tidigare. Skönt att för en gångs skull komma hem då när det fortfarande är ljust, eller på något sätt ljust. Vädret har nämligen varit så stereotypiskt höstigt idag att det inte varit väldigt mycket ljusare än vad det på kvällarna brukar vara.
Kemi prov är det som gäller i morgon och är väldigt nöjd med att jag under hela periodens gång pluggat aktivt på det, mitt läsande idag blev nämligen till ganska mycket annat än läsande... som ni kan se på de fina bilderna som pryder detta inlägg.
Åkte med mamma på kvällen iväg till gymmet och där blev det ordentligt svettig träning. Är riktigt nöjd med jag bytt mitt träningssätt till att träna långa serier med små tyngder, fått det äntligen att kännas på ett annorlunda sätt. Talade här för en tid sedan om att jag var intresserad av att byta gym och kommer inom kort gå och kolla in ett annat, som också bjuder annan slags aktivitet som jag är intresserad av. För tillfället låter det helt lovande och berättar också om detta närmare efter besöket. Nu ännu lite repetition av kemin så mina möjligheter för en 10 ska ligga så bra till som möjligt, haha nej skämt.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar