18 november 2012

Every night I fall asleep thinking about guys named Louboutin and Laurent

Detta veckoslut har spenderats med denna tös, huset överlevde i varje fall vilket jag är rätt stolt över. Nästa vecka börjar provveckan och har faktiskt läst på kemi detta veckoslut, dock så kunde jag inte hitta koncentrationen för det idag och läste då ett par timmar utan att egentligen förstå något. Hade något i tankarna som störde mig, något jag inte kunde få tag på... och om ni aldrig upplevt det så kan jag berätta att det är den mest störande känslan någonsin. Nå kastade på mig gymkläder och åkte för att träna där jag och trivdes i närmare 2h i färd med en lätt men effektiv träning och lite ordnande av tankar. Trött är jag nu och ligger i soffan och jäspar, klockan är 16:30, och väntar på att maten är klar.
Har på senaste tiden blivit jätte trött på att varje veckoslut springa runt på fester utan att hinna ta det lugnt, har blivit världens "kotihiiri". Men seriöst orkar jag inte varje dag varje veckoslut dansa runt på fester med stupfulla mänskor.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar