8 november 2012

Dagens låt: One life - James Morrison

Gym blev det med en ordentlig armträning och efteråt lite proteinshopping. Tog itu med skolarbetet riktigt ordentligt idag och spenderade ett par timmar framför mina kemiböcker läsandes igenom exakt allting som vi gått igenom hit tills. Läste också slut hälften av vad jag hade kvar av modda boken på två timmar och sen blev det ännu närmare en timmes historia läsande, tror jag har läst alldeles tillräckligt för idag. Nöjd är jag i varje fall eftersom jag länge funderat på att jag borde läsa igenom kemin då jag inte förstår något på timmarna! Insåg här under veckan att provveckan närmar sig och tänker denna gång börja läsa i tid, kollade att jag kommer ha 7 prov vilket stressar mig smått. Nå i morgon är det fredag som kommer bestå av skola, kaffedejt, jobb och franska-läsande. Ser halvt fram emot veckoslutet och halvt inte för detta kommer för min del att bli ett läshelvete, kommer egna det åt endast skolarbete, nå bättre nu än senare!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar