8 november 2012

Good morning

Denna morgon vann min säng kampen mot väckarklockan. Nej vaknade med värsta huvudvärken och bestämde mig för att bli hemma, missar ändå inget viktigt i skolan idag. Vädret ute ser väldigt vackert och lockande ut och hela mitt rum badar i solsken som skiner in genom mitt fönster. Har då ätit sen frukost bestående av 3 koppar kaffe, ett bröd och en banan och lana del ray på repeat på itunes, pefekt morgon enligt mig. Efter att jag gjort dagens skolarbete så tänkte jag, eftersom min huvudvärk gått över, dra till gymmet. Eftersom jag inte alls är nöjd med gårdagens träning så är jag jätte sugen på att cykla till gymmet och träna på ett alldeles tomt gym. Samtidigt skulle jag också ha möjlighet att knäppa bilder ute i den ljuvliga vädret! Ha en bra torsdag!

Ursäktar för min usla bloggning de senaste dagarna, har inte haft något att skriva om och kände det onödigt att blogga av ingenting...

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar