5 november 2012

One bad eating day won't destroy your body

Usch så dålig min dag varit! Allt har bara gått så snett som det bara kan gå och kan inte förstå hur allting kan inträffa samma dag. T.o.m. så regnade det idag vilket reflekterade mitt humör alldeles perfekt. Har tendensen att tröst äta då något gått dåligt eller har haft dåliga dagar som denna, hemma åt jag då närmare ett paket vaniljglass (vet inte om jag har nämnt detta, men vaniljglass är nog den godaste glassen som finns!) ... vilket nog inte fick mig att må så mycket bättre men en kort stunds njutning fick jag i varje fall! Blev också lite svettande på gymmet så det var en lite +, - = 0 dag med framstägen. 
Nu ska jag skriva klart min modersmåls essää och litet franska läsande om jag orkar, skolmotivationen ligger där kring -2 och har jobb i morgon vilket betyder att jag kommer vara uppe halva natten mellan tisdag och onsdag då jag ska få gjort läxorna efter jobbet. 
Pryder detta inlägg med en lite äldre bild..

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar