16 november 2012

Dagsverk som det kallas

Haft dagsverksdag som nog inte varit så mycket av dagsverke till mig. Min biologiska klocka väckte mig där kring 7 och efter lite fumlande så insåg jag att jag kan fortsätta sova ännu, skönt. Blev dragen upp ur sängen av mamma närmare lunchtid för att vi skulle iväg till sello för att inskaffa telefon, eh har dock ingen ny telefon i handen ännu vilket gör mig lite frustrerad. Som morgonmål åt jag havregrynsgröt med blåbär och efter att inte ha ätit babygröt på typ 4 år så smakade det helt super gott! Hade hunnit vakna sådär halvt, tar länge för mig att bli ordentligt pigg, när vi rusade iväg till sello för att beställa iphone som jag då får om en vecka. Fast jag inte hade tänkt göra så mycket för dagsverket så bestämde jag mig för att vara snäll och damsög hela huset. Suttit också ett par timmar hos frissan och fixat mig, resultatet får ni se senare i kväll då jag lyckats knäppa bilder.
Nu filmanalys, sedan gym... hei!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar