23 november 2012

Small good things that make life beautiful

Skön fredag med enkelt prov och en skratt fylld provförberedande. Dagen fortsatte med en ännu skönare eftermiddag i stan med Bex i färd med bokshopping, ätande och massvis med prat och skratt. Åt för första gången på Hard Rock - cafe Helsinki och egentligen var det också mitt första besök i hela Hard Rock- cafe kedjan. Väldigt trevligt ställe och gott var det, men nog är det i den prisklassen att i varje fall jag inte riktigt har lust med att äta där alltför ofta. Har också druckit alldeles för mycket kaffe idag för att kunna få sömn denna natt. Satt utanför Stockmann och drack chai latte och hade det skönt. Var just passligt kyligt för att sitta ute i varm rock och med kaffe i handen, utan att varken frysa eller ha för hett. Så här för att informera så chai latte faktiskt lika gott som alla säger, typ nya favoriten!
En trevlig fredag har jag haft och har framför mig ett skönt hemmaveckoslut. Vem försöker jag lura, ett jävla läshelvete kommer det vara...

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar