24 november 2012

The space phone

Gårdags kvällen gick åt till att sitta på soffan framför svtWorld och dissa SwedishHouseMaffia med pappa. Inte för att jag inte skulle gilla dem, lyssnar på deras musik helt massor, men de bara talade sig själv så in i hörnet. Sjukt kul man kan ha åt små onödiga saker.
Fick idag äntligen min Iphone 5. Mitt hjärta typ grät blod av hur mycket pengar jag satt på en telefon men det är väll värt det. Väntat så länge på den och har gått typ hela dagen med den i handen. Kommer bli så obsessed, dock så är jag lite rädd. Har nämligen tendensen att lätt fälla mina telefoner så borde typ skaffa ett koppel åt denna dyrbarhet så det säkert inte händer några misstag.
Jävla provvecka, vet att jag borde koncentrera mig på att lära mig allt inför proven men på en fredag, eller lördag, har man inte riktigt lust med att sätta sig framför böckerna. Pluggandet har då inte gått så bra, istället blev det familjemiddag med famo och fafa som gäster och late night gym på kvällen. I morgon blir det att stress-läsa inför en vecka full med prov som jag har en känsla av att kommer gå väldigt dåligt.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar