16 november 2012

Hej på er!

Eftersom Sandra tyckte Unccans- disco var viktigare än bilder på min blogg så får ni nu bara en halvdålig webbild, ordentliga bilder får ni se i morgon. Har jobb kl.7:00 på morgonen så tar det riktigt lugnt denna kväll, just nu sitter jag i vardagsrummet med mina föräldrar och dricker glögg och har en skål nötter framför mig, på senaste tiden har jag tagit lugnt lite överdrivet ofta men det bara är så skönt.
Mina fötter känns stela som sten efter att jag gjort lite ändringar i min träning idag, och på tal om gymmet så höll jag på att göra squats framför spegeln på gymmet idag. När jag sedan kollade upp så insåg jag att de två killar som tränade bakom mig tycktes vara mer koncentrerade på min ass än på sin träning, sen försökte jag nu fortsätta som vanligt vilket kändes väldigt obekvämt. Men seriöst, hur dumma är folk... förstår de inte att man kan kolla på något på ett sätt som inte är så synligt? Undrade själv också att om inte killarna förstod att jag via spegeln kunde se exakt vad de höll på med.

Så här från en sak till en annan så har jag lagt märke till att min blogg på senaste tiden varit värsta mat-bloggen med typ bara bilder på mat. Lovar att skärpa mig, så att ni får höra om lite annat också än bara om mat!
Med detta säger jag gonatt!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar