12 november 2012

Do you know what your fate is?

Min vecka har börjat energiskt och bra. Ingen som helt trötthet, utom det lilla som jag upplever på dagarna på grund av medicinen, och helt annan inställning på vardagen än de senaste veckorna. Detta för att jag äntligen bestämt mig för att ta mig själv i kragen och fortsätta med att koncentrera mig ordentligt på skolarbetet samt uppehålla ett motiverat och intresserat humör. Insåg själv att det inte kommer bli till något om jag hela året fortsätter med att ha tv-serie maraton hela tiden och typ "halvgöra" läxorna då jag har varenda periods veckoschema så fullt det bara kan bli. Räknade idag de kurser jag kommer gå på ettan och jag som trott att jag har 33 insåg att jag faktiskt har alla 39 som jag valt. Undrar lite hur jag kan räkna så fel att jag tidigare missat med 6? Nå efter ettan har jag då gått över hälften av alla kurser man ska gå för att komma igenom gymnasiet...
Denna vecka har jag 3 jobbturer. Fredag dagsverk som för min del görs hemma. I slutet av veckan kommer jag också färga håret och skaffa mig en ny telefon. Veckoslutet blir igen ett veckoslut hemma med systern och historiaböcker. Intressant info denna måndagen, ha det så bra!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar