22 november 2012

Not yet, just a little while longer

 
Liftoff, brustablett med lime smak, är det som hållit mig igång idag. Torsdagar brukar nämligen vara de dagarna jag går runt som en zombie, men inte idag! Helt kär i den produkten, får så mycket energi. Idag har jag skrivit ett kemi prov som jag hade förväntat mig skulle gå bättre, varit hemma före 12 samt tränat mina armar... och nu är klockan först 15:30. Lite läsande inför morgondagens finska-prov blir det och får se om jag orkar vara duktig och också öppna mina hissa böcker, troligen inte.

Fast mitt läsarantal på senaste tiden snarare ökat än minskat så känner jag det som om något skulle kunna förbättras här på bloggen, eller så att den skulle uppehålla erat intresse. Jag skulle då nu villa veta era åsikter och tankar. Har ni något speciellt ni vill höra om här i bloggen, något ni vill ha mer/mindre av eller något som fattas. Modigt med åsikter nu!

/sofia

3 kommentarer:

  1. mer mode !! och bilder, int bara på dig utan omgivnignen och vänner osv. :)

    SvaraRadera
  2. TURK XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD på bilden

    SvaraRadera