3 november 2012

Hello Halloween

Här får ni se massiva antalet bilder från igår som  hittades på min kamera. Lägger upp fler bilder när jag får tag på Idas minneskort men här ser ni i alla fall min outfit. Jag var då klädd till en Pin up girl i sailor klänning och blev överraskad eftersom jag faktiskt lyckades helt bra med mitt hår! Hela kvällen gick jag typ runt och försökte dra neråt min klänning då min rumppa alltid ibland tittade lite ut. Vi firade då sötaste Annas födelsedag med en Halloween fest och massor utklädda mänskor. En kväll med lite ups and downs var det men överlag en bra kväll och jag hoppas Anna också hade en super födis!
Bex och jag trippade sedan hem mitt i natten för att få sovet hos oss och jag i varje fall kände mig slitnare än någonsin då jag där 9 tiden steg upp för att hoppa i dushen. Nu blir det fixande och sedan vidare på nästa fest, nämligen "firman bileet" dit jag just nu inte alls skulle ha lust att åka. Nå troligen blir det en helt trevlig dag men jobbkompisar och andra.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar