10 november 2012

Day full of dreams and thoughts

Lite lördags-gott, vindruvor, vitmögelost och osaltade cashew nötter. I kväll blir det bara hemmakväll för min del, ska ha filmkväll med syster och ska se The Ugly Truth som kommer lämpligt på tv.
Har en skön lördag bakom mig som började med att jag sov halvvägs in på dagen. Var länge sedan jag senast hade en lördag borta från jobbet och tog allt ut av den. Okei seriöst har jag då inte gjort något, ätit (okei druckit för det blev bara ett par koppar kaffe) morgonmål och sedan svettats 1,5h på gymmet med en ben workout. Det är så skönt att ha tid med att dra en träning i lugn och ro, när man vet att man kan spendera hur mycket tid som helst på gymmet utan att ha bråttom någonstans. Nog för att det också är skönt med att mitt i brådskan, då man har en massa att tänka på, bara kunna glömma allt och koncentrera sig på en hårt träning.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar