2 april 2013

Give you all his hours, when he has the chance..

Älskar vårvädret ute, så varmt och soligt! Rullade förra natten i min säng klarvaken fortfarande klockan 4 på natten så att stiga upp denna morgon var inte så enkelt. Nå har då skrivit matematik idag och skrattade för mig själv då jag skrev det då geometri är något jag borde kunna men slutligen lämnade jag in provet utan att egentligen ens ha gjort tillräckligt med uppgifter. Eftersom morgondagens prov inte är något jag kan läsa till sitter jag nu o grubblar över vad jag skulle hitta på. Fastän jag på morgonen inte var på det piggaste humöret så han jag under dagens gång samla energi och känner för att köra en riktigt killer ben&rump träning idag.

Jag som levt i tron om att jag inte skulle kunna dricka Herbalife sheiks (använt därför bara sport-serien) då pulvret är gjort på soja, så fick värsta chocken då jag förra veckan smakade en och insåg att jag inte alls får en allergisk reaktion som jag förr fick. Har ingen aning hur det är möjligt att min allergi mot det plötsligt bara försvann? I varje fall så har jag nu förälskat mig i choko- och cappuccino smaken så framöver kommer jag typ leva på dem.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar