21 april 2013

Stars can't shine without darkness

Äntligen kan man säga att våren på riktigt är kommen. Fräkne-farmen på näsan förökar sig med rasande fart och min skolkoncentration sjunker mer och mer. I stället för att ta en sista kläm med skolarbetet som jag borde ta så får våren mig på ännu slappare humör. Typ den enda dåliga saken med våren. Har själv en jävla tuff pollenallergi som jag inte känner det minsta av denna vår (okei den hinner ännu börja) vilket får mig att typ skutta av lycka. När jag säger att jag räknar dagar tills jag får säga Bonjour Paris så skämtar jag inte, har en countdown på telefonen och kollar den typ 3 gånger i dagen... som om den skulle räkna ner dagarna snabbare då. Löjlig?
Medan vi gick i stan med mami igår så halft dagdrömde jag om att bo i stan. Hur nära allting skulle vara. Så nu har jag skrollat igenom alla lägenhets-sidor och blivit jätte sugen på att bo mitt i centrum. Takvåningar, mörkt trägolv, stora fönster, balkong, nog skulle det ju sitta i framtiden. En tjej kan alltid drömma!

/sofia

2 kommentarer:

  1. duuude om din läderjacka e från hm ha min mami köpt en likadann åt mej :D haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. nääe den e från micmac fö typ 2 år sen:D

      Radera