14 april 2013

Too bad bitching doesn't burn calories

Söndag igen. Efter att ha varit otroligt energisk på jobbet igår så åkte jag hem och dushade och lagade mig inför kvällen med Ida och Anna. Sedan blev vi upphämtade och åkte med musiken högt på fest till Alexander. Delvis trevlig kväll med en del händelser jag hellre skulle radera ur minnet, eller ta tillbaka om det vore möjligt. Detta är underligt med tanke på att jag aldrig brukar ångra mina kvällar då jag oftast brukar bete mig ganska.... ganska moget. Nå man lär sig.
I varje fall så plockade mamma och pappa sedan upp mig på natten med taxi och fick senare veta att den unga taxi chauffören varit en ordentlig dickhead förrän jag satt mig i framsätet då han blev jätte trevlig. Skrattade till och med åt mina skämt... och ingen skrattar åt mina skämt.
Min morgon började bra med ett till början hälsosamt morgonmål med frukter och kaffe, men sedan bestämde jag mig för att skita i det hälsosamma då söndagar oftast varit mina allätardagar. Nå nu har jag då kört runt med en vän och legat hemma utan att göra något. Borde hitta motivationen till att göra läxor och funderade på att åka till gymmet vid något skede. Troligen blir det ingendera.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar