21 april 2013

impossible

Lite annorlunda start på morgonen. I stället för att åka till jobbet till 12:30 så fick jag ringa och meddela att jag inte kan komma. Det blev åk in till stan till läkaren istället där jag har fått ta ett antal blodprov och kollat upp mitt ben. Reslutaten får jag veta under nästa vecka men mitt ben ska vara i vila nu framöver, vilket betyder att ingen lenkki eller benträning under i varje fall följande månaden.
Sen blev det lunch med mamma i Bulevardin Kahvisalonki och senare ett misslyckat försök att träna men blev bara sur av att inse att jag inte på en stund kan ta i hårt alls.
Anna gjorde mig sällskap här på kvällen och drog bl.a. ut på årets första moppetur förrän vi lade oss i min säng och kollade film. Skön mysfredag med älsklingstjejen. Lagade nami brunch och satte oss en stund i solen på morgonen förrän Anna åkte iväg hem.
Får se vad jag hittar på idag, vädret är nämligen hur fint som helst och jag har inte tänkt göra något som har att göra med träning.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar