5 april 2013

Mess up my bed with me

 Här ser ni mina nya älsklingar från Bianco! Har dräglat efter dem en stund och kunde bara inte låta bli att köpa dom, som tur sponssade pappa dom. Dom är också kanske de mest bekväma högklackade jag gått i. Väntar så på sommaren och Paris för att få använda dessa.
Veckan har gått supersnabbt och fastän jag haft prov varje dag så har den inte känts alls tung. Nu är det då fredag igen och har planerat mitt veckoslut igen så pass fullt att jag inte har just alls tid att koppla av. Borde seriöst ta här vid något skede ett veckoslut som jag bara skulle ta det lugnt utan att springa på fester eller härja runt någonstans. Nu är jag då alldeles just på väg ut mot Hagalund för att möta upp Anna för kaffe. Det har igen gått en halv evighet sen vi senast sågs så vi har en massa catching-up to do! Få se om jag senare orkar fortsätta vidare eller om jag kommer raka vägen hem och samlar energi för morgondagen.
/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar