17 april 2013

Because I love it..

Drog då igår årets första cykel-länk. Jag gillar att cykla och cyklar en massa på somrarna så det var skönt att slippa ut och dra i lite hårdare fart igen. Dock var det fortfarande alldeles för mycket sand på asfalten så det blev lite halt men månne man inte småningom redan vågar börja dra med full fart.
Efter att ha suttit i skolan en vanlig skoldag från 8:15-14:30 så åkte jag och Anna iväg till Hagalund för att få hem skolböckerna jag beställt. Satt oss sedan ner en stund på Picnic och tog en kaffe och pladdrade en stund. Efter ett snabbt besök hemma träffade jag återigen min älsklingstjej för en gymträning och när jag kom hem hade jag ännu lust med att dra en lenkki i det ursköna vädret. Regnet som hållit på hela dagen har nu slutat och solen dök upp passligt för kvällen så vädret var ganska så lämpligt för springande. Tränings-motivationen har jag på topp nu, troligen bästa någonsin. Detta beror säkert också på det att jag annars också, kroppen liksom, mår jätte bra och känner mig pigg och energisk. Är sten säker på att det har att göra med att jag förändrat mina matvanor till mycket hälsosammare, både att keliaki-dieten är i kondis och att jag äter mer regelbundet och hälsosamt. Av denna orsak bjuder jag på ett par motivationsbilder från Weheartit... dessa tankar får mig att ge 110% åt det hälsosamma och det jag älskar, att träna.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar