9 april 2013

Mys i soffan

Äntligen skrivit mitt sista prov idag som var franska och som sket sig så där halft. Känns som denna provvecka skulle ha pågått i en evihet, okei den gick ju över tre veckor, men äntligen e den slut och imorgon börjar en ny period vilken också är den sista före sommaren! Känner mig så taggad med tanke på hur snabbt den här fjärde redan gick. Träningen har gått ganska bra under dihär veckorna då det har varit skönt att slippa och "päästele höyryi" lite där mellan provläsandet.
Efter skolan sprang, eller gick för mina ben är så sjuka att jag inte kan springa, jag genast iväg på gym och sedan har jag varit och kollat på handismatch. Länge sedan jag senast var och kollade för jag tror det faktiskt var då som pappa fortfarande spelade så ett par år sen, typ när jag var 5. Där satt jag då bland en massa handisspelare och folk som är jätte insatta i sporten.
Nu myser jag i soffan med en tallrik av mammas spenatplättar och tröst-äter lite för om mina ben inte snart blir bättre så blir det säkerligen ett läkarbesök. Satansatan, just när allt går så bra!

/Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar