31 mars 2013

You are the only exception

Bilder på hur jag såg ut före middagen i fredags. Måste också lägga in en bild på vackra systern som skrämmande nog liknar mig mer och mer varje dag, i väntan på att se hur hon ser ut om ett par åt.

Jag som är känd för mina dumma beslut, gjorde än en gång ett och stack ut på fest igår istället för att öppna fysikböckerna. Denna gång var det Kyrkslätt som gällde där det blev riktigt traditionell (vilket ordval) hemmafest med en massa bekanta. Jag och tjejerna blev då upphämtade kring 2 varefter den blev en sväng via Mäkkens drive-in och franskisar och flurry som nattmat. Äter aldrig på mäkken så de få tillfällen jag får i min franskisar så smakar de ganska jävla gott!
Idag har jag då sovit till 1, skulle säkert ha sovit längre också om inte mamma skulle ha ringt och väckt mig. Hon blev aningen shockad över att jag fortfarande sov den tiden. Ingen krabbis här eftersom jag körde på endast vatten igårkväll men ändå har största delen av dagen spenderats under täcket. En sväng till gymmet gåendes i solsken och en high-five med obekant man som sprang förbi (weird world) var dagens höjdpunkter. Nu har jag faktiskt kommit igenom en tredjedel av fyssan men alldeles för mycket återstår så ikväll stannar jag hemma och myser samt njuter av sista kvällen ensam.

/sofia

4 kommentarer:

  1. Hahah nice! ja vill o ha high five från en främling :DDDD -sissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo de va lite småkomist:D de e int som att de händer rikit varje dag!

      Radera
  2. herregud Sandra liknar dig, jag kolla först att det var du!!

    SvaraRadera