7 april 2013

And you still are everything i thought you weren't


Igår på morgonen så åkte jag iväg med pappa och syster til butiken för att hitta nya springskor åt mig men nej, hittade inte ett enda par som dög. Sedan blev det tjejmiddag hos Carla med ett par gamla och flertal nya ansikten. Därifrån åkte vi vidare till Kyrkslätt på fest där antalet nya ansikten ökade! Roligt var det med att lära känna nytt folk och komma bort från Grani en stund, lite förändring liksom. Kring 12 sprang vi iväg med planen att åka in till stan på nästa fest men slutade med att vi bara åkte hem till Carla, åt cheescake och fick sedan mitt i natten sällskap av ett par halv bekanta. Lade oss kring 5 och redan halv 11 idag befann jag mig tillbaka hemma. 
Dagen har gått till att slöa och sova, talat alldeles för mycket i telefon (talar nuförtiden så jävla mycket i telefon, typ hela tiden) och nu på kvällen sprang jag en skön lenkki i det våta vädret och sedan blev det att njuta i en varm bastu. I morgon har jag planerat på att träna något litet före jag sedan drar till skolan 10.45 för att endast skriva ett prov.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar