12 april 2013

The best accessory a girl can own is confidence

Ursäkta för att det inte dykt upp så många inlägg denna vecka. Igår hade jag en dag som typ kändes som den tyngsta någonsin. Först skola från 8-16 varefter jag sprang till jobbet där jag satt tills stängsningsdags. Idag vaknade jag på morgonen med en hiskelig huvudvärk och istället för att stiga upp och kila iväg till skolan så fortsatte jag sova i det mjuka som typ kan jämföras med himlen. Mamma var också ledig idag så vi stack till Hagalund och köpte skolböckerna för perioden och åt lunch på Stockmann. Alltså egentligen hatar jag Hullut Päivät för att det är så jävla mycket med folk och man hittar egetligen aldrig något, ändå gör jag varje gång misstaget att åka dit. Sedan har det varit ett besök till matbutiken och gymmet. Vågade äntligen ta och försiktigt träna mina ben igen. Jag gnäller inte i onödan och säger till först då jag på riktigt har sjukt. De senaste dagarna har mina penikkan seriöst varit så sjuka att det varit en omöjlighet att springa då redan gående tog sjukt i dem. Det jag blev orolig av var att jag inte hade någon aning om varför de var sjuka då jag inte hade gjort något skumt, nå nu börjar det äntligen bli bättre så tydligen var det inte något illa.
Har jobb i morgon så i kväll blir det hemmakväll med familjen. Länge sedan vi senast hela familjen myste tillsammans så det kommer säkert bli riktigt trevligt. Hinner också samla energi för en hetsig lördag.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar