15 april 2013

Hello

Satt idag på timme och hade tråkigt och började då kolla lite i min kalender och det visade sig att det endast är 7 veckor skola kvar före sommarlovet. Låter som sjukt lite med tanke på hur snabbt tiden senaste tiden gått men när man tittar ut ur fönstret så verkar sommaren närmare som en distant dream.
Det har varit en otroligt bra måndag och blev superglad då lönen hade dykt upp på kontot, nu behöver jag inte mer känna mig fattig. Dock så kommer över hälften av den gå i sparning inför Frankrike och möjliga resor på hösten.
Känner mig för tillfället som den tråkigaste bloggaren någonsin då jag inte har några bilder att bjuda på, men sanningen är den att jag inte har riktigt lust att fota ute då vädret är så deprimerande... och inte har jag heller så mycket att fota. Bättre tider är på väg, det lovar jag, bara solen börjar skina!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar