24 april 2013

Sweet as sugar, hard as ice, hurt me once, I'll kill you twice

Efter att det regnade hela gårdagen så såg jag massor emot idag då det hade lovats att det solen hela dagen skulle skina från en molnfri himmel. Hade då tänkt att jag efter skolan snabbt skulle rusa hem för att hinna sola men tydligen var det inte alls så soligt som jag förväntat mig.
För tillfället sitter jag hemma och har det tråkigare än tråkigt. Skulle så ha lust att sticka ut och springa i det vackra vädret eller dra en riktigt tung träning men det är något jag en stund framöver bara kan drömma om. Annars har jag inte alls någon lust för att träna t.ex. armarna, känns så onödigt att inte kunna dra ordentligt. Nå senare på kvällen försöker jag lyckas med att dra ut och cykla så att jag motionerar ens lite.
Sitter och taggar inför veckoslutet som skulle kunna komma lite snabbare. Tycker ingen vecka någonsin har gått så här sakta. På fredagen Justin Biebers concert med Sandra och lördagen blir det fest.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar