16 april 2013

Give me motivation

Hade en lite kortare skoldagen än vanligt idag då jag inte hade några provutgivningar. Fick då åka hem redan 13:00 men ändå har jag inte fått gjort nära heller allting jag planerat. Lider nu också av värsta ångesten över vad allt jag hittade på att äta här hemma, dit gick den detoxen....
Har inte nu på en stund kunnat kolla serier eller filmer på datorn då jag har borda uppdatera min FlashPlayer. Well det är lite svårt då man har glömt lösenordet till hårddisken! Nå jag lyckades under denna tid göra annat än bara ligga framför datorn men nu efter 2 månader så åkte jag äntligen till Sello för att låta killarna på Tector fixa lite åt mig. Nå äntligen har jag nu möjlighet till att spendera löjligt mycket tid på Motionempire! Nu borde jag ännu ladda ner nytt operativsystem till datorn. Känner mig nu som värsta datornörden när jag sitter och laddar ner program efter program och uppdatering efter uppdatering.
Istället för att igen åka iväg på handismatch, som jag faktiskt skulle ha haft lust med, så valde jag att stanna hemma för att ha tid att fixa i skick min "träningscykel" och sticka iväg på årets första cykeltur.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar