1 juni 2013

Våravslutning

Efter en trevlig kväll i stan med favvo tjejerna på middag på HardRock-cafe vaknade jag i morse trött som fan, fixade mig och stack iväg på systerns våravslutning. Därifrån rusade jag själv iväg på min egen våravslutning som tog ett par timmar. Det var faktiskt första gången jag var med om en studentdimission. Nu efter att ha shoppat en massa rosor o skumppa och sedan sprungit och delat ut dem åt bekanta studenter så ska ja alldeles just sticka iväg på än en studentfest. Trots det som väderleksrapporterna under veckan har prognosat så är vädret ute alldeles ljuvligt och alla får njuta av studentfester ute i solskenet. Gratulerar även alla studeranden!
På kvällen dyker här då upp en antal tjejer och grundar före vi drar vidare ut, ännu vet jag ej vad de blir så får se vad kvällen för med sig.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar