2 juni 2013

The prettiest dresses are worn to be taken off

Bild på de supergoda hamburgarna jag och pappa lagade idag som dagenefter-mat. Som sagt är det dagen efter en lyckad kväll som började på vår terass med ett tjugotal tjejer. Efter smuttande på cidrar och lyssnande på musik så drog vi alla vidare till Grankulla kring 10 tiden och fann oss sedan på en trevlig hemmafest resten av kvällen. Kring 11 tiden idag har jag då rullat hem från min övernattning och resten av dagen har jag seriöst endast sovit. Sängen känns skönare än någonsin förr.
Drog alldeles nyss fram den största resväskan familjen vår äger och plockade fram lite kläder inför resan. I slutet av nästa vecka gäller det då, glad som fan. Dock blev jag lite besviken då jag kollade uop vädret i Paris och läste att det egentligen är kallare än i Finland och regnar...får väll hoppas på att det ändrar!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar