19 juni 2013

I didn't realize you were into design

Bonjour! Onsdag idag vilket betyder ledig dag från skolan för mig. För tillfället sitter jag på ett supermysigt internet-cafe här i min hemby Lagny och kollar på de nyaste episoderna av Pretty Little Liars. Min morgon började med att jag vaknade till västa åskvädret och ösregnet som slog mot taket. Efter att det äntligen slutade regna så gick jag till torget för att handla frukter och försökte samtidigt förnya mitt prepayd-kort men lyckades inte hitta ett enda ställe var jag kunde köpa mer, så lever alltså nu utan telefon. Jag hade planerat på att göra en visit i Louvren idag men när jag sedan äntligen slapp fram dit så var det så himla lång kö att jag skippade den planen, tar det istället någon annan dag då jag är lite tidigare uppe.
Annars ser livet riktigt bra ut. Igår besökte jag ett stort campus- område i Paris med en ny bekant. Blev alldeles förälskad i campuset, verkade supercoolt. I morgon är det min sista franskatimme och sedan har jag lite på en vecka kvar av shopping och avkopplande i denna underbara stad. Det är nog lite synd att det är min sista timme i morgon, för ett par dagar sedan fick vi nämligen två nya elever i klassen. Italienska bröder varav ena är den italienska look-a-liken av Chuck Bass och den andra av Ashton Kutcher med tillochmed samma miner som skådisen!

Lovar en bildbomb senast i början av nästa vecka!
/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar