7 juni 2013

France

Hej på er! För tillfälle sitter jag ensam på flygfältet och väntar på att mitt plan börjar boarda om en dryg halvtimme. Att sticka ut och festa igår var definitivt inte ett klokt drag. Han sova i ca 4h förrän jag steg upp och det första jag fick göra var att slänga i mig en värkmedicin. Fastän jag känner mig lite forever alone när jag sitter här och njuter ensam av min latte så är det egentligen helt skönt, ensamheten alltså. Har väntat så länge på denna resa och äntligen är dagen då jag får åka iväg. Kommer bli skönt att få byta omgivning för en stund, och göra det ensam. Lite slippa bort från det vardagliga och kunna tänka på annat och leva ganska självständigt i en alldeles ny stad. Nya upplevelser, nya bekanta. Kan inte vänta på att komma fram.
Har intensivt haft kontakt med mina släktingar jag ska bo hos och de väntar väldigt ivrigt på mig. Så glad för att få spendera 3 veckor med den underbara familjen och framför allt 4åriga småkusinen min som jag ser typ en gång i året. Där jag bor har jag internet dygnet runt så kommer nu och då slänga in inlägg och berätta hur livet i France ser ut. Annars hoppas jag att ni alla har det riktigt trevligt och njuter ordentligt av de fina vädren som varar i Finland! Au revoir!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar