20 juni 2013

Don't lose yourself just because you found somebody

På grund av mitt skavsår som öppnade sig till ett öppet sår har jag inte kunnat gå ordentligt utan en jävla smärta i hela foten. Att dra in till Paris för att delta på sista franskatimmen var därför en omöjlighet. Lite synd med tanke på att jag nog skulle ha haft lust att säga adjö åt alla andra elever. I stället har jag bara slöat här uppe på loftet, kollat The Great Gatsby, som faktiskt var en ganska bra film, och ett antal episoder av The Hills. Fick just ett samtal av en kille jag här blivit bekant med och som urgulligt ringde och kollade hur jag och min fot mådde. Hoppeligen är foten bättre tills i morgon då jag och min lånemamma har planerat på en shoppingsdag vid ett stort shoppingcentrum här i närheten.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar