14 juni 2013

High on you


Stack redan kring 9 in till Paris för att spendera en hel dag kollandes på sevärdheter och shoppandes. Solen sken från en molnfri himmel så kastade på mig min röda spetsklänning vilket visade sig vara ett väldigt dumt val. Eller dumt och dumt, ifred fick jag inte vara och samlade på mig 5 killar/mäns telefonnumror under dagen.
Dagen började med att köa 1,5h för att komma upp i Eiffeltornet, man måste ju ens en gång i livet se utsikten därifrån. Sedan blev det en promenad till Triumfbågen varifrån jag fortsatte neråt Champs Elycée. Väntade på att Abercrobie&Fitch butiken skulle komma emot, för det var egentligen dit jag var på väg, men kunde inte se den någonstans.  Vissa, om inte alla, av er vet abercrombies parfym för killar. Jag själv storgillar den och om jag skulle ha en kille som har den doften så skulle jag typ vara i himlen (bara killar som bär den parfymen duger…. Nej ja skämtar bara…) I varje fall kände jag igen doften ute på Champs Elycée och blev genast alert och började kolla runt för att se vem det var som hade så bra smak angående parfymer. Visade sig sedan att jag typ stod utanför butiken. Har allvarliga misstankar om att doften gör mig hög. Abercromie&Fitch butikerna doftar ju alltid väldigt starkt av doften och jag går fan runt och kan inte sluta lee och känner mig som jag skulle vara typ i himlen. De ursnygga butiksbitrenden kan ju också ha något med saken att göra…
Sen blev det ett besök vid Operan, La Fayette och  Bastille förrän jag tomhänt (lyckades inte hitta något rikigt värt att köpa… underligt) satt mig i tåget. Benen känns som jävla spagetti efter att ha gått hela dagen men funderar ännu på om jag borde dra ut och springa lite.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar