5 juni 2013

It's time to remember what it is to feel alive

De senaste dagarna har jag typ bara njutit av lovet tillsammans med tjejerna. Måndagskvällen spenderades på min terass med natchos medan vi på tisdagen låg hela dagen på Dalsviks strand och grillade kropparna med sololja. Tisdagskvällen var det då Sissis terass som gällde och där satt vi nu och talade om allting och ingenting och myste.
Efter att för första gången på lovet sovit länge (haft väckning 9 under de tidigare dagarna för jag ville dra morgonträning) satt jag mig ute i solen med och läste bok. Har alltid älskat att läsa böcker och ännu ett par år sedan läste ja en massa och tycker det är lite sorligt att jag nuförtiden ärligt talat inte har tid för att öppna en bok och njuta av litteratur liksom. Så nu  känns det då skönt att äntligen ha tid.
Som största delen vet har jag redskapsjumppat när jag var mindre i 7 år och slutade just före högstadiet började, vilket var något av det dummaste jag gjort i mitt liv för har saknat det en massa. Idag var jag med Pinja då i bollhallens reskapsdel och tränade lite "for good old times" och gud vad roligt det var! Anna gjorde oss också sällskap vid ett skede och härjade och hoppade med oss. Älskar den sporten och att få gå på händer, hoppa volter och flickar var alldeles otroligt skönt.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar