8 mars 2013

Naistenpäivä

Ursäktar för att det inte blivit någon uppdatering på bloggen under de senaste dagarna. De har varit så råddiga och jag har känt mig så trött. Onsdagen blev det ett 2h långt gymbesök med vän. Typ veckans höjdpunkt.
På torsdagen åkte jag sedan med Sissi in till stan för att först äta på Vapiano varefter vi fick sällskap av Elsa och Fanny och gick och se Les Miserables i en alldeles slutsåld biosal. Bra var den men efter att ha hört hur super den skulle vara så nådde den inte helt upp till förväntningarna. Visste inte heller att det var en musikal och jag som inte gillar musikaler, blir störd på att de alltid ska sjunga allt och inte kan tala normalt! Skrattade nu lite åt mig själv då jag satt där i 3h framför en musikal. Men bra var den, värd att se! Var sen hemma där kring 9 och av olika orsaker jävla trött så läxorna blev inte till något och hoppade i stället rakt under täcket.
Min fredag finns det inte så mycket att säga om. Spenderade eftermiddagen på jobbet och har just sluppit hem och tänker nu bara ta det lugnt. Hoppeligen denna trötthet småningom släpper så jag kan känna mig normal.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar