17 mars 2013

hupsistakeikkaa

På lördag morgon blev jag och Melanie upphämtade, alldeles för tidigt för en lördag morgon, och åkte iväg mot Kyrkslätt för att delta i en fortbildning. Efter en dags häng där så slapp jag slutligen hem där kring 5. Sen blev det snabbt dushande och fixande förrän jag kilade iväg till Anna där det blev fest. Trevlig kväll var det och blev sedan hämtad hem av mamma mycket tidigare än jag planerat. Nu har jag lämnat hälften av mina saker där medräknat min kamera så det blev nu lite lån av bilder från Ida. Har ända tills hit bara degat i sägen och tänker fortsätta med det också fastän det är alldeles superfint väder ute! Struntar i alla de tusen saker som jag borde få gjort och inbillar mig för en stund att de inte finns...

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar