5 mars 2013

Humorsvängningar

Min dag har varit raka motsatsen till min dåliga måndag som bestod av huvudvärk, "stördhet" och jobb. Humöret har idag varit alldeles på topp! Fastän jag igår var så bestämd på att sluta långa fysiken, så kom vi med pappa till den slutsatsen att min framtid högst troligen kommer skita sig om jag hoppar av (inte nu riktigt men något dit åt) så kommer fortsätta med att sitta och lida på de timmarna. Denna kväll och nästa lördag kommer jag också ägna åt min fysikbok.. känner mig så duktig.
Har just kommit hem från gymmet, en slö och onödig träning, fastän jag hade lust med att träna så smakade det inte riktigt. Nå i morgon blir det ett nytt besök och denna gång med sällskap. Nu tänker jag hoppa i en lång kokhet dusch och njuta.
Jag som äntligen, lite sent, lyckades beställa mina gammeldansbilder fick dem hem idag men inte något värst speciellt att visa.
Bild från förra fredagen före jag drog ut.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar