25 mars 2013

And if I said that I didn't plan it to turn out this way I would be lying

Fin start på veckan har det varit. Vackert vårväder med solsken och ni vet inte hur glad jag är då asfalten äntligen börjar synas. Nog för att det också betyder att jag måste börja äta ordentligt med allerigmediciner, jävla pollenallergi. Har i varje fall känt mig fresh och pigg hela dagen, brukar inte vara så på måndagar, så att vara i skolan har varit riktigt trevligt. Känns också som jag skulle ha en massa energi så kommer alldeles snart springa iväg till gymmet för att träna. 
Efter att ha skrollat igenom ett antal fitblrs nu när jag kommit hem så har jag värsta lusten på att sticka iväg och shoppa nya träningskläder. Har inte gjort det på en tid och skulle vara i behov av bl.a. nya skor både för inomhus och utomhus träning.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar