3 mars 2013

All we had is gone now

Gårdagskvällen spenderades nere i Sissis vinkällare med Clara, Elsa, Anna och Sissi. Chokofondue, drickor och en massa skratt och tal. Där kring 2 tänkte jag att det var tid för mig att åka hem och tog ju sin stund att få en taxi. Jag som hade väntat mig att det redan skulle komma vår, men nej. När jag kom ut genom Sissis dörr så hade jag plötsligt snö upp till mina knän! Nå taxin fastnade sen på vägen efter att vi kört i 3min och kunde sedan slutligen inte köra mig den sista biten enda hem för att han inte kom fram. Äntligen hemma gick dörren sedan inte fast för att det kommit så mycket snö så där stod jag nu och putsade bort snö 3 på natten. Hata Finland.
Som tur fick jag bytt bort min jobbtur för idag, så jag har ordagrant suttit hela dagen och antingen skrivit textkompetens eller räknat matematik eller fysik. Blir riktigt förbannad på mig själv, för att jag seriöst inte förstår något av fysiken och borde egentligen bara hoppa av den långa fyssan. Det skulle igen medföra att jag skulle måsta ge upp min drömkarriär som arkitekt och det är jag inte riktigt klar för.
Så blev det heller ingen träning idag då jag har svårt att gå då min akillessena är så sjuk. I morgon skola och jobb. Hoppas verkligen nästa vecka kommer bli bättre än vad denna varit!

Förälskat mig i hans röst!

/sofia

1 kommentar:

  1. tunnilla kuunteleminen auttaa hämmästyttävän paljon ;)

    SvaraRadera