12 mars 2013

I'm fighting for the girls who never thought they could win - nicky minaj

88 dagar kvar tills jag åker till Paris, låter som en halv evighet. Skrev just igår under pappren till den franska skolan och biljetterna är redan bytta så allting börjar vara under kontroll. Ska ännu bara ta reda på vad allt jag vill se där och att lära sig franska skulle också vara en helt bra ide, för tillfället är mina kunskaper i språket ganska knappa. Efter allt jag senaste tiden hört om Frankrike, från mina bekanta där och från andra, så är jag typ lite rädd för att åka.
Skaffade igår också Weekend-festival biljetter dit jag ska med Idorna och Anna i slutet av sommaren. Väntar så på sommaren, har på känn att den kommer bli ganska lyckad... så taggad! Som tur går tiden snabbt och det är kvar bara typ 1,5 period skola.
Har bakom mig en bra tisdag med ett gymbesök och fyssaläsande. Livet ler.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar