14 mars 2013

E.N.E.R.G.E.T.I.C

Senaste två dagarna har jag dragit kanske de tungaste och skönaste tränignspassen på länge. Igår blev det lenkki + benen och idag armarna och övre ryggen. Överlag har tränigen denna vecka kännas hur bra som helst. Har hittat tillbaka till tränigsmotivationen och till att äta rätt, samt började jag riktigt med "herkku-lakko" också! Stolt över mig själv då jag lyckats hålla den i en vecka, brukar nämligen inte vara så lätt för mig. Men nu tänker jag faktiskt klara av att vara utan att äta karkki, chips, glass, popcorn, froyo, kakao, limu, bakelser, choklad och saltade nötter ända tills mitt mål, som ni inte får veta, men har på känn att denna lakko kommer vara en lååååååång tid.
Lönen kommer i morgon så jag sticker genast efter skolan in till stan för att slösa bort en del av pengarna då det finns ett par saker och plagg som verkligen behövs. Sen försöker jag ännu tränga in ett gymbesök före jag sticker övernatten till Melanie. Kommer troligen inte komma någon uppdatering av bloggen förrän på söndagen då lördagen följer i samma mönster som fredagen, fullt med program.
Nu ska jag rita klar min serie för moddan och bara slöa i min säng. Önskar alla ett bra veckoslut!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar