28 mars 2013

New in


Här ser ni vad jag idag fick med mig hem från Sello. Hittade en massa fina plagg jag ville ha men tyvärr så växer pengar inte på träd och nu efter denna shopping kommer jag vara ganska pank i 2 veckor framöver. Hittade äntligen också vårskor, dessa fann jag i H&M av alla världens butiker... nöjd är jag i varje fall. Nya svarta jeans och lite smink hängde också med hem. Åkte till skolan för endast ett prov som nog gick som det gick när jag inte läste just alls på det och rusade iväg till Sello med Ida genast när man 10:30 fick lämna in proven. En par timmars shopping blev det ju.
Nu började påsklovet då och det känns så skönt att veta att man äntligen har möjlighet till att koppla av, fastän det bara är i ett par dagar. Har inte tänkt göra något annat än sticka iväg till gymmet idag och sedan i morgon blir det påskmiddag med närmaste släkten och kvällen fest.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar