2 mars 2013

Samedi

Hej på er! Äntligen är det veckoslut igen och efter en dålig vecka men endast fredagen som var en bra dag så är det skönt att komma iväg från skolan. Igår så skippade jag då sista timmen för att sticka iväg på blodprov. Sedan åkte jag tillbaka till skolan för att ta med mig Anna och så blev det träning med henne i ca1,5h. Super roligt att för omväxling ha med en vän och träna, man känner inte sig så ensam och gud vad mycket vi lyckas skämma ut oss med den tjejen! Ljuvliga Mia kom sedan och körde hem mig och så dushade och lagade jag mig snabbt varefter jag via butiken stack iväg på födisfest i Grani. Trevlig kväll med folk jag nuförtiden inte mer hänger så värst mycket med. Där kring midnatt började jag, lite för småfull, gå hemåt i det kyliga vädret och insåg snabbt att högklackade, alkohol och hal väg inte var en bra kombination. Nå äntligen hemma så hoppade jag in under mitt varma täcke och somnade, fortfarande påverkad av alkohol.
På morgonen skulle jag helst av allt ha fortsatt lega under täcket resten av dagen men nej, efter att först i sängen ha ätit morgonmål och kollat nyaste epiosoden av Hart of Dixie så måste jag trött som fan stiga upp och laga mig. Vi ska få över släktingar för att fira älskade systers 13 års födelsedag. Har på mig min nya skjorta från Zara som jag tidigare berättade om, här ser ni den äntligen.
På kvällen blir det sedan mys och choko-fondue med Sissi och Josse!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar