21 mars 2013

As soon as you stop wanting something, you get it - Andy Warhol

Skola från 8.15-15.30, sedan kaffe och mellis på Deli med Shimy. Därifrån vidare till Kim o ligga och slöa, läsa inttipapper och tala varifrån ännu vidare för ett litet ärende. Bar på morgonen med mig min träningsväska för hade planerat på att ännu sticka till gymmet efter allt detta. När jag väl satt i bussen på väg bort från Grani så blev det dock raka vägen hem då jag inte hade någon lust med träning mer då jag visste att jag hade ett antal mattauppgifter att räkna. Nå kom hem och blev sur på mattan (eller på mig själv då jag inte klarade av någon av dem) så jag stack ut i kylan på värsta "nilkkaralli-lenkkin". Var så jävla halt så skulle kalla det mer en kombination av promedad och lenkki.
Nu efter tänjningar, dush och snabbstädning av rummet, betydande att allt som fanns på golvet trängdes in i något skåp, sitter jag under täcket och det känns som jag alldeles just skulle somna sittandes.
I morgon har jag framför mig en hel eftermiddag och kväll med favvotjejerna, taggatagga.
/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar