27 februari 2013

those who are heartless, once cared too much


Senaste dagarna har det inte hänt så mycket. Stigit tröttare än trött upp ur sängen för att åka till  skolan och igår blev det ännu jobb på kvällen! Idag har jag antingen sovit eller talat igenom lektionerna för jag varit så trött och inte orkat koncentrera mig, det här med att satsa ordentligt på skolan denna period går inte så bra..
I varje fall så har senaste dagarna på grund av olika orsaker inte varit så bra och jag har typ helst velat lägga mig under täcket. Veckan fortsatte på samma dåliga stig med störande humörsvängningar. Blev en sväng till gymmet för att träna mina armar och nu sitter jag på mitt golv med min hög av läxor och en choklatplatta. Kände för att det var riktigt okei nu med att äta lite (mycket) choklat. Alltid ibland behövs det. Nu tänker jag sluta pipa... i morgon jobb igen och sedan är det äntligen fredag igen!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar