22 december 2012

Via Hongkong till Bangkok

Nu är det bara kvar en kort stund kvar förrän vi åker till flygfältet. Flyget åker först 23:40 så det blir en del tax-free shopping och kvällsmål på flygfältet. Har hela dagen strykt kläder, samlat ihop allting som jag behöver med och hållit på med den där sista minuten stress-packningen. Som sagt har jag minimalt med kläder med mig, mycket mer elektronik än kläder och duktig som jag är så har jag packat ner mina franskaböcker också i hopp om att jag skulle orka läsa lite på lovet. De senaste timmarna, vilka Sandra och jag spenderade på mitt golv skrattandes åt dumma saker och tagandes bilder, har gått väldigt trögt (vilket ni högst troligt märker på bilderna ovanför) och det är skönt att äntligen få åka iväg. Jag som nu är så trött på kylan har inte satt en fot ut på hela dagen, nå snart är jag i värmen.

Datorn kommer hänga med, då jag förväntar mig att det på hotellet finns w-lan, så ni kommer få följa med hur min semester där går. Min Instagram kommer också uppdateras flitigt.
När jag kommer hem så kommer jag hålla en frågestund så här till slut på året och också en ny header kommer dyka upp kort efter nyår. Ha det så bra här!

/sofia

4 kommentarer: