7 december 2012

1 day away from civilisation

Blev en snabbvisit hos mumi o mufi i Vilmanstrand. Var framme mitt på dagen på torsdagen och åkte hem redan nästa dag. Blev en massa ätande och drickande och tittande på Slottsbalen. Enda orsaken jag tittar på det är för att se allas kläder, är säkerligen inte den enda, och fick bli lite besviken detta år. Det var bara ett par riktigt fina klänningar. I varje fall var det trevligt och träffa mumi o mufi efter att inte sett dem på en tid men nog harmade det lite att jag missade en fest. Okei en fest av många men ändå. Är då hemma nu och hunnit med ett besök på gymmet. Eftersom jag har jobb i morgon så stannar jag hemma idag, ska laga mina naglar och läsa läxor... okei alltså ligga framför tv:n.

/sofia

2 kommentarer:

  1. du sku kunna berätta om din dag mer i detalj! ibland e de helt trevligt me lite text o mycke bilder, men å andra sidan e de tråkit ibland att bara läsa "ja vakna,gick ti skolan, va där från 8-15, kom hem, träna, gjorde läxor, sov" osv. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacksam över din feedback! Min blogg har brukat vara mer åt det hållet att mycket text och lite bilder. Har nu försökt variera på innehållet så att det ibland skulle vara mer bilder och sånt och ibland kortare och ibland längre med text. Senaste tiden har det blivit mer av de korta ganska onödiga inläggen då motivationen lite varit som den nu varit och haft så mycket annat att göra. Men tack! försöker ta tillvara och uppfylla önskemål och förbättra det jag får feedback av så bra jag kan :)

      Radera