20 december 2012

Late night post

Sista skoldagen före jullovet är nu avklarad och endast morgondagens julprogram, bestående av kyrka, gröt och fest är det som återstår före man kan börja slappna av. Började idag packa lite inför resan och bestämde mig för de få kläder jag drar med mig samt så har jag dragit fram alla elektronikmanicker som ska hänga med. Mitt packande brukar inte gå så fint då jag helst av allt skulle packa ner hela mitt klädskåp i resväskan! Jag har på känn att det under denna semester kommer bli mycket shopping så försöker resa med så tom resväska som möjligt. Det jag nu har nerpackat är 2 shorts, 4 skjortor och 2klänningar. Fastän detta är det minsta jag någonsin packat med så kommer jag troligen i slutet av resan, då jag ska trycka fast min resväska igen, inse att det var på tok för mycket. 
Hade tänkt mig åka till gymmet idag också men eftersom klockan otroligt snabbt slog 20:00 så bestämde jag mig för att bara bli och slappa hemma och kolla den nyaste episoden av GossipGirl. Så besviken på att det nu tog slut! Favoritserien efter O.C! Well, nu fortsätter jag min kväll med Fifty Shades of Grey. Gonatt!

Min älskade Bex befinner sig i Florida och saknar henne alldeles för mycket! Vill ha henne tillbaka nu!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar