10 december 2012

Lucka 10

Hei ida minns du det här?
Heissansveissan! Glad tjej här denna måndag, har gått hela dagen runt och funderat på att det är endast 2 veckor skola kvar förrän jul. Fan så taggad jag är på att få åka iväg till värmen! Finns också en annan alldeles löjlig orsak som fått mig att le hela dagen. Hade idag på mig min typ favorit tröja på utseende men som samtidigt är den obekvämaste som finns då den skicks en massa. Har då suttit hela dagen och skruvat på mig och väntat på att få gå hem, trevlig skoldag.
Ni alla vet ju principen hur en julkalender fungerar. Jag blir riktigt shockad om det är så att någon inte vet. Jag har då också den legendariska shoklad-kalendern som småbarn alltid är taggade för, detta år en Mars- kalender som jag tycker är ett enda stort skämt då den endast innehåller EN jätteliten mars patukka i lucka 24 (sorry ni som har samma kalender som jag, spoila er surprise i sista luckan). Nå det jag egentligen skulle berätta var att jag då inte är så bra på det där med att öppna en lucka åt gången. Det är nämligen den 10 december idag och lucka 24 står redan öppnad och hela resten av julkalendern är också uppäten. Lite shockladsugen var jag och kalenders var passligt till hands, heh. Well får väll klara mig utan nu. Sista gången jag skaffar mig julkalender säger jag bara.

Nu drar jag till gymmet för att träna, himoträning pga. shokokalendern så att det skulle bli + - 0 effekt varefter jag tänker läsa på sammhällslära och hoppeligen somna med söta tankar i huvudet sent på kvällen. Uj vad jag är på gulligt humör idag, börjar bli störd på mig själv.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar