29 december 2012

On my way home

Sitter för tillfället på Hongkongs flygfält och väntar på vårt flyg till Finland som går efter 1.
Hade tydligen för stora förväntningar då vi åkte iväg hit mot Asien. Det visade sig nämligen att det inte alls fanns WiFi på hotellet, eller man måste köpa det vilket jag inte sedan orkade. Det är då orsaken till att denna blogg varit mer eller mindre död under senaste veckan.
Trött, med huvudvärk och knip i magen sitter jag här och vaktar väskorna medan resten av familjen är och äter. Har själv legat den senare hälften av veckan i hög feber i hotellrummet och har fortfarande inte  lust med mat. Brun har jag då inte hunnit bli och shoppingen i Bangkok blev också lite knapp, på flygfälten nu på hemvägen har jag dock bränt pengar så man nästan gråter.
I varje fall så är jag hemma tidigt på söndag morgon så kastar säkert under dagen ett eller fler inlägg om min resa.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar